1:a inlägget! Om dans :)

Min vän Annette har velat att jag också ska börja blogga och jag har väl funderat på det själv rätt länge, men vad ska man skriva om? Nåväl, jag tänker ge detta ett försök :)

Idag har jag och ca 100 andra amatörer/dansare kört en Flashmob i Kulturens Hus i Luleå. HUR ROLIGT SOM HELST! Tack DansiNord! Vi har under förra veckan lärt oss en enklare koreografi. Själva grejen är att dansen och glädjen ska sprida sig i rummet, vilket jag tror den gjorde rejält! Vår koreograf inledde alltihop med att han börjar i mitten av Kulturens Hus, allt fler och fler börjar dansa och tillsist så dansar ALLA (som medverkar) och allt "vanligt folk" som är där blir förvånade och omringade av alla oss dansare. Hur roligt som helst!!!

Inspirerat av:
http://www.youtube.com/watch?v=mUZrrbgCdYc


Detta filmades inför den Internationella Dansdagen som är på onsdag, då filmen släpps på youtube. Finns även ett reportage på:
http://www.24norrbotten.se/tv/
Välj reportaget till höger! Kulturens hus nånting...

Jag kommer även dansa på dansens dag (onsdag) på Lillan för de som vill komma och kika!
Påminner även om vår dansshow Numbers den 21 maj, på Kristihimmelfärdsdag! (hoppas datumet är rätt) Biljetter bokas på Ticnet.se.

Nu ska jag pröva lite kläder jag shoppat idag, kanske laddar upp foton senare!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiiieee!! Va kul att du joinat bloggarna! Ska hålla mig ständigt uppdaterad på bloggen din :P Kulkul!! Tar ja 1a inlägget åxå? Najjs ;) Kraaamen

2009-04-27 @ 17:40:25
Postat av: Martin

Yeah! =D

Nu har jag bookmarkat din blogg också! =)

2009-04-27 @ 20:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0