Hur ska jag klippa mig?

I morgon kl 10 ska jag klippa mig, men jag vet inte hur! Har ju ganska kort hår så går ju inte göra så mycket... Hittade några fina som jag tyckte om, skriv gärna kommentarer om vilken ni tror att JAG skulle passa i. (Försök tänk bort dom snygga modellerna och hårfärgerna som de har, tänk frisyr)



Personligen gillar jag nog trean bäst, kanske... jag vet inte :O

Väntar med spänning på Youtube-filmen dessutom, för i morgon är det dansens daaaaaag!
Såg Max Payne idag, rätt okej faktiskt, minns då jag satt hemma och spelade igenom spelen, de var faktiskt lite läskiga, men "roliga" att spela.

Pratade med chefen idag också, var inga problem att få jobba i sommar. Skönt. Då är ju det problemet ur världen i alla fall!

På skolan idag träffade vi Arne Heine, en legendarisk typograf som lärde oss en del nyttiga saker som man bör veta som formgivare. Väldigt rolig gubbe de där, han har varit med i svängarna sen urminnes tider!

Nu ska jag spela lite och kanske ta tag i plugg.
Puss, glöm inte hjälpa mig med vilken frilla jag ska ha :O Ska färga det själv, så kom gärna med färgförslag också ;)

Kommentarer
Postat av: Martin

Hum, 1 eller 3 tror jag min röst går till. Fast det ser ut att vara ett jäkla jobb att hålla efter 3:an, eller? Nummer ett kanske är lättare.



Yeah! Max Payne-spelen kommer jag också ihåg, de var ju jättebra! Varför kommer det inga fler? =(

2009-04-28 @ 20:17:56
Postat av: Evelin

Tack för rösterna! Jo det är väl svårare frilla att hålla efter, men den är fin! Jadu, de kanske det gör efter filmen?

2009-04-28 @ 20:21:56
Postat av: Petter

1!

2009-04-28 @ 23:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0