Caprice jagar muspekaren...



Tokig katt :)

De har hittat på en del hyss nu sedan jag började jobba och de får vara själva i 12 timmar, helt uttråkade är de när vi kommer hem och vill busa och springer runt och jamar. De hade vält ett vattenglas med vatten i sovrummet, gnagt på en tvättsvamp och härjat runt... Chevelle hoppade från tv:n UPP på dörrkarmen idag, hon fick bra utsikt över Bruno och Benke, haha!

Jasi, jobbet kom jag fort in i, igen... gick typ på 2 röda så var allt (nästan) som förra sommaren och i julas.
David hade valt ut ett så gott recept som vi gjorde idag, sparrissås med pasta. Med grädde, vitt matlagningsvin, sparris, bacon (som vi satte dit så det inte blev helt vegetariskt) och lite annat gööött.

Vi har beställt en Litter-Kwitter - hehe, en fånig tv-shop grej kan man tro, men jag tror stenhårt på denna grej! Vi ska kämpa för att våra katter ska kunna gå och bajsa och kissa på toaletten som vanligt "folk" ;) Kolla in, det verkar funka!
http://www.youtube.com/watch?v=ut7gm2tFqWY

Men nu är vi trötta och borde sova om man ska orka med två dagar till innan midsommar! Har även bestämt hur vi ska vara lediga inför vår Coldplaykonsert vi ska se!!! (Förlåt David m.fl, jag har jobbat två dagar och klagar redan, hehe)

Kram! /Evelin

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vilken smart grej, var har ni beställd den?

2009-06-23 @ 17:26:56
URL: http://effecten.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0