Helgen

Har varit en helg fylld med sol, så jäkla skönt!!! - Och utan plugg dessutom :)

Har hunnit med en hel del, var på bilträffen en sväng där Lasse hade sin bil.
Fotade en hel del, gud va många fina bilar det finns alltså!


Åket man åkt i
Efter detta såg jag Emmas fotbollsmatch och sen skulle jag hem... men inte kunde jag komma in i läggan inte ;) Så jag fick gå hem till syrro, solade där ett par timmar.

Jag och David tog även en kvällstur med inlinesen och köpte glass, satte oss i Mjölkuddsrondellen och myste. (Låter knäppt jag vet, men det är en stor rondell och man ser inte bilarna, cykelbanan går igenom :)



Idag har vi spelat brännboll i Prästholm, väldigt bra anordnat Henrik! Köpte även en grill - den va kanoners Henke!
Har fått ännu mer solbränna, skönnt, då kanske man inte blir en blekfis ändå i sommar. För snart är det slut på solandet då man ska börja jobba! David såg ut som den klassiske mannen som grillar, barbecue öl i handen och satt vid grillen så fint... haha. Hamburgarna blev så grymt goda!!!



Nu är det dags för oss att se Mäckklarna, sov gott! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lilla Evelin =) Hoppas allt är bra,kul att kika in här,ska göra det till en regelbunden vana =) Kramkram

2009-06-01 @ 11:03:01
Postat av: Evelin

Hihi vem skrev? Du måste ju ange namn så jag vet :) För vem kallar mig LILLA Evelin? hehe

2009-06-01 @ 12:07:50
Postat av: henke

Fan va najs att i vart nöjd med grillen :) hoppas maten smakade bra och fortsätter att göra det :)

2009-06-01 @ 14:05:52
URL: http://effecten.bloggsida.se
Postat av: Amanda

Vilka läckra bilar!

2009-06-06 @ 07:21:38
URL: http://queenpanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0