Maia Hirasawa i kväll!

Wiiie, vann en biljett till hennes konsert och bjöd med David så nu ikväll på Acusticum ska vi gå å lyssna på henne :) Hon har ju en del fina låtar! Ska bli skoj, missade henne på PDOL en gång.

Har även bokat biljetter till GREENDAY!!! Yeah! Ska oväntat åka med min storasyrra och systerdotter :D
Coolt att vi alla gillar Greenday, jag lyssnade på dem som mest då jag var lika gammal som Frida (systerdottern) är nu...

Nu tycker jag att ni mina vänner ska boka biljett till danshowen Numbers som jag och massa andra ska medverka i, den 21 maj tror jag det då blir (kristihimmelfärdsdag)
http://www.ticnet.se/html/evinfo.htmI?CNTX=38836134&l=SE&C=

I morse då jag vaknade så hade jag värsta frillan, ska nog ha så på dansuppvisningen haha!
Ha en fin helg, ska göra mig i ordning för kvällen!
Puss!

Ps. Har börjat kolla Ballar av stål (då jag inte har 5:an och ser på tv så ser jag på webben) Hur sjukt som helst, men underhållande som attans!
 http://kanal5.se/web/guest/webbtv/-/k5videoplayer/playlist-name/Ballar%20av%20stal%20102/none/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0