Snart är det över!

Snart är mitt och Hannas C-arbete färdigt!!! Vi har under hela våren designat tapetmönster som vi samlat i en kollektion "A Sight of Color". Vi fick våra tapetböcker igår! De var superfina, verkligen. Så ska ni tapetsera om hemma, så tveka inte att kika på våra mönster... De var värd de där tusenlapparna helt klart. Hämtade även ut min fotobok om "Blommors Betydelse" som Arkitektkopia fixade åt mig inför en redovisning på måndag.

Nu är jag och Hanna dessutom snart klara med vår rapport... :D

Känner partytagg då jag lyssnar på Black Eyed Peas nya låt, Boom boom pow :P
http://www.youtube.com/watch?v=lxmkwRDTTk4
Men festen blir i morgon, först tre rätters middag med Davids kompisar samt utgång efter det... Blir nog den blåa kjolen å svarta tröjan som partyclothes!

Ikväll så ska lillsyrran chilla med oss, kanske blir det grill hos storasyrran?

Var ute på prommis med Bruno i min huva igår också, så söt han är. Dock så blir man lite utstirrad för att man har en råtta i tröjan. BUT WHY? Då ska ni se då de har koppel på sig. Ser ut ungefär såhär; (men han ser lite väl fet ut där)



Åkte Mustang igår, den var verkligen himla fin... och man har ju blivit lite bilnörd genom åren - men bara lite. Men ja, motorljudet var ju som nice :)

Nu ska jag skriva vidare på rapporten! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får börja sälja dyra tapeter och köpa dig en Mustang! ;)

2009-05-19 @ 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0