Sommartider hey hey!

Äntligen har sommaren kommit, gräset är grönt och man fryser inte ihjäl :D

Jag och Frida (systerdotter1) gick ut i grönskan och fotograferade varann, mode på hög nivå. Jag var lila och hon röd. Haha :) Dock grymt svårt att få fina bilder i starkt solsken, men kul var det!

                           
Dessa e oredigerade, kommer redigera vissa och ladda upp p[ fotosidan!

Var på stan och lunchade med Erik och hans vän Thomas (visst då?) och sen så bjöd en Norrmejerier snubbe på bullar och mjölk, och jag såg Exiled dancecrew och dess elever (nej jag var inte med, hade glömt bort att de var då) dansa på stan! Vilken tajming. De vann även ett stipendie, grattis!

Skolan har lugnat ner sig, nu är det inte mycket kvar! Vi var även med i tidningen då vi opponerade på några klasskompisar... haha. Skönt att den dagen är över, nu är det bara en redovisning och vernissage kvar av Mediedesign 3!!!


Har sökt ett jobb som Marknadsförare och hoppas att jag får detta... då kanske man blir pitebo igen, vem vet?!

Ha en trevlig helg, puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0