Kolla in min och Hannas blogg!


http://wtd.blogg.se/

Läs första inlägget för att se vad den handlar om :)
Vi ritar och målar utifrån slumpmässiga ord i alla fall, riktigt kul!



Har haft en bra helg, i fredags var alla mina syrror här samt Lars, Henke å Emma. Åt god mat me Josefin å Henke, sen bjöd jag också de övriga på Chokladfondue... Blev inspirerad av dig JoDo! :)

Igår blev det rätt lugnt å gött, en sväng på stan med Mimmi och idag har jag pluggat en del och målat till WTD-bloggen!

Har nu bestämt mig för att göra en kokbok som ska inspirera till att våga utveckla de recept som finns med i boken :) Blir nog skitabra! Vill som sätta igång genast.

Har även gjort en rolig uppgift på Tidningsredigeringskursen, riktigt rolig å lärorik kurs det där! Vi skulle försöka efterlikna ett befintligt magasin och göra designen utifrån den för att få det så likt som möjligt :)

Har mailat en tjej på Idéhuset är i Luleå om lite frågor om mitt företag som jag typ har startat... Ska jobba för att få upp webbsidan!

Nu ska jag iaf lägga mig, har suttit här alldeles för mycket idag!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0