Chevelle apporterar pinne!

Ja, vår bengal är som en hund. Under typ en timme, till och från, har hon sprungit och hämtat pinnen vi kastat. Så duktig tjej! Har hört att speciellt bengaler kan lära sig apport rätt lätt :)

Chevelle apporterar!
Jag vet, ful bild med hemsk blixt, men en klockren dokumentation av hennes apporterande!

Bus-sötis!!! Men Caprice bara ligger i trädet och bryr sig inte om att vi busar hejvilt med Chevelle... det är ovanligt, bara hon inte är sjuk :(

Jag börjar känna mig krassligare och krassligare. VILL INTE BLI SJUK, kan inte bli det juh! Eller okej, bara jag är frisk på lördag, då det är personalfest med middag, bad och bastu och femkamp! Får ställa in träningen med syrro i kväll.

Jag och David har börjat LAAAAAAAAANA. Hehe. Nördigt :D Vi har kommit en bit i Dungeon Siege 2, har spelat det förr men sen krascha datorn och då orkade jag inte spela vidare. Men nu är vi ute på äventyr tillsammans jag och David :) Haha. Igår var det chips och Jolt-cola på menyn till spelandet. Nu väntar vi bara på att Lasse ska komma och spela med oss här någon kväll också!

Skulle vilja ha en sådan här kaffedrink som jag gjorde för några dagar sen nu. Chokladsås i botten, vanligt kaffe, och sen skummad mjölk med lite kakao på! Klockrent. Den blir sådär fint skiktad :) Men vår chokladsåstub är den barnsäkraste i världen, man får ju klämma ihjäl sig för att få ut nå ur den!


Mums!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

LAN med sin pojkvän is the SHIT! :D

Nördpower!

2009-09-28 @ 15:40:25
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/
Postat av: Lovisa

vi lanar mest Command & Conquer 3. Actionfyllt strategispel. Nu va det längesen dock... Farmville tar upp all tid för oss båda. Han spelar även onlinespelet Evony.

2009-09-29 @ 12:57:24
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0