Första inlägget 2010!

Har inte varit så himla brydd över min blogg på typ... två månader. Men jag får väl lov att uppdatera den lite oftare i alla fall :)

Skolan: Har praktik just nu, på meramedia (skoj!) och om en vecka börjar jag hos Micke på ThinkCreative! Kommer att bli riktigt kul med många utmanande uppdrag! Vi ska även skriva D-arbete under våren.

Jobb: Håller på med mitt första uppdrag åt en kund, visitkort, logotype och webb! Har en domänplats till mitt företag, men ingen webbsida ännu, www.auroraform.se.

Senaste helgerna/veckorna har rullat på skit-snabbt! Nu är helt plötsligt januari månad över! :O
Förra helgen var jag på Annettes (och Johans) avslutningsbankett! De har avslutat sina utbildningar vid LTU och jag och Hanna följde med som gäster (och firade vårt sista år litegrann). Riktigt god mat och trevligt att bugga loss på dansgolvet.

Vi var så vackra tjejer!


Hanna, Annette och jag, redo för bankett!

Denna helg var mycket trevlig. I fredags åkte jag till Cissi, Hanna och Sara i Pite. Vi åt en god middag på Golden Dragon och drack lite vin, mycket trevligt! Sen slutade det med att vi kollade gamla skolkataloger och slökollade på Sunes jul, BÄST!

I lördags har jag, JoDo, Thess och Michaela varit "Modell för en dag". Det var skoj och det blev många fina bilder! Dock var det lång väntetid, men vi hade trevligt ändå! Vi blev sminkade och fixade håret på varandra. Sedan blev vi fotograferade i tre olika utstyrslar :) Bilderna nedan är de jag valde ut och köpte. Ni blev så snygga ni andra tjejer! Tack för igår.


Mina bilder tagna av en duktig fotograf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0